25 Aralık 2009 Cuma

Murat Şahin: Rüştü gibi takımı yalnız bırakmazdım


Beşiktaş'ın eski kalecilerinden Murat Şahin: Rüştü gibi takımı yalnız bırakmazdım.
Beşiktaş'ın eski kalecilerinden Murat Şahin, meslektaşı Rüştü'nün Bursaspor maçında fedakarca davranmadığını söyledi. Radyospor'da yayınlanan "Alper Üstündağ İle Kazan Kaynıyor" programına konuk olan tecrübeli file bekçisi, eski takımı ve geleceği hakkında özel açıklamalar yaptı.

İşte Murat Şahin'in çarpıcı açıklamaları:

Zirveyi yakından ilgilendiren Bursaspor maçı gibi kritik bir karşılaşmada ben takımımı Rüştü gibi asla yalnız bırakmazdım. Geçtiğimiz senelerde hatırlanacağı gibi şampiyonluğa koştuğumuz bir dönemdi ve Beşiktaş kalesine sakat sakat geçmeyi kabul ettim çünkü bana ihtiyaç vardı.Görevimi ise en iyi şekilde yerine getirdim, siyah beyazlı taraftarın gönlünde de taht kurdum. İşte o dakika itibari ile artık Fenerbahçe'li Murat değil Beşiktaş'lı Murat oldum. Bundan dolayıda rahatsızlık duymuyorum. Rüştü Reçber gibi bir kalecinin fedekarca davranıp böylesine zorlu bir maçta kaleyi genç eldiven Korcan'a bırakmaması gerekirdi. Yine de saygı duymak lazım. Doktorların tüm ısrarına rağmen Denizli ile tartışacak kadar sinirlenmesinin altında demek ki bir bildiği yatıyordur.

KORCAN, RÜŞTÜ VE VOLKAN'IN ŞANSINI YAKALADI

Korcan'ın en büyük şanssızlığı üzerine zorlu bir dönemde ve beklemediği bir anda görev düşmesi oldu. Tabi ki 22 yaşında ki bir kalecinin bu şansı iyi değerlendirmesi ve kendisini devamlı hazır tutması gerekirdi. Bu ayağına gelen büyük bir fırsat ve gördüğüm kadarı ile Rüştü ve Hakan'ın sakatlıkları en az 1 ay daha sürecek. Kamp döneminde Mustafa Denizli'nin vereceği şansları nasıl kullanacağı onun kaderini belirleyebilir. Örneğin geçmişte yedek oturan Rüştü, Engin abinin ayağının kırılması sonucu kaleye geçmiş ve bu büyük şansı iyi değerlendirerek bir daha kaleyi kaptırmamıştı. Aynı şeyi keza Volkan yaşadı. Rüştü'nün Barcelona'ya transfer olması sonrasında Daum'un kaleyi Volkan'a teslim etmesi onunda şansı iyi kullanması bir oyuncunun bir anda nerelere gelebileceğini gösterdi. Açıkçası bu şans hayatım boyunca bana hiç gelmedi zaten bu tür şanslar milyonda bir gelir ve nadir kişilere vurur. Yani Korcan'a sahip çıkılmalı ama o da yeteneklerini göstermeli. Bu onun net şekilde futbol kariyerini belirleyecektir."

Beşiktaş takımında uzun yıllar oynamayı ve futbolu burada bırakmayı çok isterdim ama olmadı. Buna dönemin teknik adamı Ertuğrul Sağlam engel oldu. Halbu ki anlamsız yere gönderildiğim inancındayım. Performansımda, kilomda yada fizik anlamda bir sorunum yoktu. Kendisinin ve ekibinin takdiriydi saygı duyarak ayrıldım. Beşiktaş yönetimi ise bana sahip çıktı. Teknik ekibin kararına dogal olarak karışmadı ve teşekkür etti. Beşiktaş'tan derin izler taşıyarak ayrılmam benim için önemliydi.

EN AZ 5 SENE DAHA KALECİLİK YAPACAK GÜÇTEYİM

Şu anı konuşursak, Gaziantepspor'dan ayrılmak zorunda kaldım devre arası transfer döneminde gelen teklifleri değerlendireceğim. Beşiktaş A2 takımının kapılarını bana açan Beşiktaş yönetimine ve ekibin antrenörlügünü yapan Sergen Yalçın'a çok teşekkür ediyorum. Böylelikle formumu koruyorum. Yapacağım transferde vereceğim karar çok önemli çünkü ikinci baharımı yaşıyorum. Bundan dolayı seçici olmakta haklı olduğum düşüncesindeyim. Kalitem kariyerim ortada, Murat Şahin'in bitmediğini ikinci baharında da çok şeyler yapabileceğini herkese göstereceğim. 33 yaşında bir kaleci olarak ciddi sakatlık yaşamadığım sürece inşallah en az 5 sene daha oynamayı planlıyorum.'' (CİHAN)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder