9 Aralık 2009 Çarşamba

''Kararını ver''


Milan asbaşkanı Galliani, Gattuso'nun herhangi bir takımla anlaşmadığını söyledi.
Serie A kulübü Milan, yeterince forma şansı bulamadığından şikayet eden Gattuso'nun Ocak ayında takımdan ayrılmasına engel olmayacağını açıkladı.

Cnntürk'ün haberine göre; Milan asbaşkanı Adriano Galliani, "önünde iki seçenek var; ya sözleşmesini uzatacak ya da ayrılacak. Ocak ayı gelmeden kararını verecek" dedi.

Galliani, şu anda sakat olan Gattuso'nun Manchester City veya Chelsea ile anlaştığı şeklindeki iddiaların gerçek olmadığını söyledi.

Galliani, "Milan bir gün kalıp sabah çıkacağınız bir otel değildir. Rino'nun (Gattuso) Milan ile sözleşmesi var ve kimseyle anlaştığını sanmıyorum. Onun bana söylediği bu. Carlo Ancelotti ile konuştum, bana Gattuso ile ilgilenmediğini söyledi. Bir de Manchester City lafları var, Rino bana böyle bir şey olmadığını söyledi" dedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder