25 Aralık 2009 Cuma

'Galatasaray için varım'


Son günlerin tartışılan ismi Ayhan Akman patladı: “9 senemi bu kulübe verdim. Bir yere gitmiyorum. Galatasaray için varım...”
Sakatlığı sonrası 11’deki yerine geri dönemeyen ve son dönemin tartışılan isimlerinden olan Ayhan Akman, hakkındaki iddialara sert yanıt verdi. GS TV’deki ‘Son Pas’ programına konuk olan deneyimli futbolcunun açıklamalarından dikkat çekenler şöyle: “Gençlerbirliği maçının devre arasındaki atmosfer nedeniyle formamı soyunma odasında unuttum. Ama sanki kasıtlı olarak formamı bıraktığım iddia edildi. Ben Galatasaray’ın kaptanıyım, böyle bir hareket Galatasaray kaptanına yakışmaz... Galatasaray taraftarı şunu çok net bilsin, ne hocamla, ne yönetimimle hiçbir şekilde problemim olmadı, bundan sonra da olamaz...

‘2 sene daha...’
9 senemi bu kulübe verdim. İki sene daha mukavelem var. Ne hocama, ne yönetimimize ne de Galatasaray taraftarına benim tarafımdan yanlış olmaz. Ben Galatasaray için varım ve Galatasaray’ın başarısı için her şeyi yapmaya hazırım... Yönetimimiz ve taraftarımız bana bu formayı layık gördüğüne göre sahada olsun, saha dışında olsun, Galatasaray’ın başarısı için elimden gelen her şeyi yapacağım. Askerlik için de 38 yaşına kadar sürem var. Kulübümü bırakmak için hiçbir acelem yok...”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder